ING România a anunţat că toţi clienţii săi care deţin un smartphone iPhone X se pot autentifica în aplicaţia Home Bank prin intermediul Face ID. Această facilitate este utilizată în premieră în grupul ING, grup care are un buget anual de investiţii în digitalizare de peste 800 milioane de euro.
Unul dintre oficialii ING a declarat: “Vedem aceste platforme ca viitorul digitalizări şi nu doar în sistemul bancar. Ne inspirăm de la Alibaba, Facebook sau Amazon pentru a oferi o experienţă digitală completă, pentru că şi clienţii compară experienţa ING cu cea pe care o au pe Facebook sau Amazon şi nu o compară cu cea oferită de altă bancă. Competitorii noştri la nivel global sunt mai degrabă companiile platforme ca Alibaba, Facebook sau Amazon şi nu băncile tradiţionale”.
În România ING are o echipă de digital ce dezvoltă soluții de online banking pe mobile și desktop, plus online shop-ul ING Bazar. Compania dovedește că știe să facă smart banking și din multe puncte de vedere se situează cu un pas în fața concurenței. Încearcă să ofere cât mai multă putere către utilizator / client, ING fiind prima bancă cu self banking din ţara nostră.