ING România şi problema plăţilor dublate din ultimele 3 zile

08/10/2018

ING România, una dintre cele mai smart bănci din ţara noastră are din nou probleme de natură tehnică. Dacă în vară sistemul ING Home’Bank a cedat pentru câteva ore bune, acum mai multe tranzacţii realizate în ultimele 3 zile s-au dublat.

Adică dacă un utilizator a făcut o plată de 1000 lei în această perioadă de timp, din cont i s-au retras 2000 lei. În caz că respectivul cont nu avea toată suma retrasă, în acest moment acesta apare pe minus cu diferenţa până la 2000 lei.

În social media plângerile curg pe bandă rulantă şi chiar dacă situaţia a fost preluată de mai toată presa din ţară, ING România nu a dat niciun comunicat oficial pentru a explica cele întâmplate, limitându-se în a răspunde punctual utlizatorilor pe pagina de Facebook:

Cei care nu sunt online pe reţelele de socializare înroşesc liniile telefonice, acestea fiind deja blocate.

Între timp pe ing.ro la rubrica “Starea serviciilor” a fost postat următorul anunţ:

Situaţia nu este dramatică, chiar deloc, însă după cum spune şi Octavian Palade, PR-ul de criză al băncii este zero. Un simplu SMS către utilizatori şi un comunicat de presă ar fi rezolvat toată această agitaţie.

Update: A venit într-un final şi comunicatul.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.