Joci şi Pierzi – Noua campanie Cosmote

/
/
25 feb. 12
/

Joci Şi Pierzi Ca Să Ai Noroc În Dragoste este o nouă campane lansată de Cosmote care are ca scop promovarea extraopţiunii pentru Cartela COSMOTE cu 120 MB trafic pe mobil, 120 de minute naţionale, 3600 minute sau SMS-uri în COSMOTE şi 3600 de minute în Romtelecom, totul pentru 6 EURO credit.

În această campanie nu câştigi practic nimic. Pornind de la ideea că cei care au ghinion în cadrul diferitelor jocuri vor avea noroc în dragoste, campania atrage publicul printr-o abordare plină de umor. Intră pe site-ul www.jocisipierzi.ro şi vei avea dragoste la infinit. Ai să fii 100% pierzător, indiferent de probă, indiferent de categorie: jocuri logice, jocuri lipsite de logică şi jocuri de societate. Rezultatele sunt garantate şi se bazează pe infailibilul raționament conform căruia “dacă nu ai noroc la jocuri, o să ai noroc în dragoste”.

VIA connect.ro
Categorii: Cosmote
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Clickshop.ro oferă reduceri de peste 63% la tabletele branduite Cosmote

Se pare că Telekom doreşte să scape de stocurile cu tablete mai vechi branduite Cosmote şi le vinde prin intermediul site-ului clickshop.ro cu reduceri ce pleacă de la 63%.

Telekom România a achiziţionat pachetul ce permite transmiterea meciurilor din UCL şi EL

Se pare că sfârşitul de an este cel al achiziţiilor pe piaţa media din România. Dacă cei de la RCS&RDS achiziţionează posturi radio, Telekom România a bătut palma pentru a transmite meciurile din Champions League şi Europa League pentru perioada 2015 – 2018. În urma acestei achiziţii, meciurile destinate canalelor cu plată vor fi transmise…

Telekom Speedsurfer – primul smartphone sub brandul Telekom România

După ce în urmă cu câteva săptămâni Cosmote România a devenit Telekom România, majoritatea acţiunilor acestei companii au fost îndreptate către campanii de marketing şi publicitate bogate în detalii astfel încât clienţii să vadă cu ce intră nou pe piaţă. Începând de astăzi aceştia vor putea pune la dispoziţia clienţilor săi şi primul smartphone realizat…