Diverse

La sfârşitul lunii trecute Lidl a anunţat că reduce cu o oră programul de funcţionare al magazinelor sale, totul pentru a putea reduce consumul de energie electrică.

Iată că la câteva săptămâni distanţă şi Kaufland anunţă eforturi în reducerea consumului de energie electrică, însă în acest caz nu vorbim de o reducere a programului de lucru, ci de alte metode ceva mai inventive:

  • intensitatea luminii în magazine va fi redusă cu o oră şi jumătate înainte de închiderea programului;
  • iluminatul parcărilor Kaufland va fi redus cu două treimi în timpul programului de funcţionare;
  • iluminatul cubului publicitar va fi oprit definitiv.

Aceste măsuri sunt din cele mai vizibile, însă la nivel intern Kaufland va implementa o întreagă strategie de reducere a consumului de energie electrică.

Kaufland susţine aceste demersuri pentru a menţine preţurile competitive în contextul unei explozii a preţului la energia electrică.

Categorii: retail
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.