Kaufland a lansat o aplicație mobilă pentru iOS și Android. Se numește Kaufland Scan&Play, iar prin intermediul său se promite o viteză mai mare în sesiunile de cumpărături din hipermarket. Se scapă de procesul clasic – așezare a produselor pe bandă, scanarea propriu-zisă și punerea lor în coș.
Cu Kaufland Scan&Play scanezi produsele, le pui în coș și treci printr-o casă specială, achiți contravaloarea și gata. Scanarea codurilor de pe etichete se face cu smartphone-ul din dotarea clientului. În aplicație poți vedea istoricul cumpărăturilor, scanezi și un produs și multiplici cantitatea.
Retailerul afirmă că prin intermediul aplicației se obține un timp de așteptare la casă de trei ori mai mic.
Declarație oficială:
„Ne bucurăm să introducem pentru prima dată în România acest instrument digital care schimbă modul în care facem cumpărăturile și ne permite să le dăruim clienților mai mult timp – un bun neprețuit în ziua de astăzi. Politica noastră este să ne adaptăm în permanență la nevoile clienților noștri prin tot ceea ce facem, ajutându-i să se bucure de o experiență de cumpărături de calitate, din toate perspectivele.”, explică Bogdan Alexe, Director VT Organizare Procese, Kaufland România.
Primul magazin Kaufland cu această tehnologie instalată îl găsiți pe strada Barbu Văcărescu din București. Presupun că adună feedback și urmează a aplica Scan&Pay la nivel național, dacă rezultatele sunt cele scontate.