Chinezii de la Lenovo au aflat pe pielea lor cum este să pierzi foarte mulţi bani datorită unei simple erori de soft. Aceştia au pierdut peste 16 milioane de dolari din cauza unei erori de afişare a preţului pe site-urile sale online din China la nou lansata tabletă S5000.
Lenovo S5000 are un preţ de achiziţie anunţat de 1.888 yuani (aproximativ 300 de dolari), dar în magazinele sale online a fost disponibil la comandă o perioadă cu preţul de 999 yuani (aproximativ 160 de dolari). În intervalul cât a fost prezentă această eroare, au fost realizate peste 110.000 comenzi pe care compania şi le-a asumat şi le va livra cu preţul greşit. Deşi vice-preşedintele Lenovo şi-a cerut scuze pentru greşeala realizată, clienţii ce au achiziţionat noua tabletă Lenovo nu au părut deloc deranjaţi (ar fi fost chiar culmea).
În condiţiile în care în China legea este foarte permisivă, Lenovo putând oricând anula aceste comenzi, “gurile rele” afirmă că această “greşeală” a fost o simplă campanie de marketing şi că totul a fost foarte bine plănuit de către cei de la Lenovo.