LIDL şi-a diversificat atât de multe oferta de electronice, electrocasnice, scule şi alte produse, încât şi-a deschis primul magazin non-alimentar doar cu mărci proprii (nu în România)

Diverse
/
/
5 aug. 25
/

LIDL investeşte din ce în ce mai mult în electronice, electrocasnice, scule şi alte produse sub brand propriu, iar acest lucru îl observăm periodic în ofertele promoţionale.

Colegul meu Emil vă aduce în fiecare săptămână articolul „5 gadgets de la LIDL”, unul care prezintă cu succes evoluţia acestor categorii.

Se pare că reprezentanţii LIDL au planuri mari cu această categorie de produse, astfel că au deschis spre testare primul magazin 100% non-alimentar. Acesta este situat în localitatea Lottstetten, landul Baden-Württemberg, Germania, în imediata apropiere de graniţa cu Elveţia.

Promovat comercial drept LIDL Home & Living, magazinul are o suprafaţă de 500 m² şi comercializează produse de la 6 mărci proprii astfel:

  • Crivit – gama de articole sportive;
  • Esmara – gama de îmbrăcăminte;
  • Livarno – gama de decoraţiuni;
  • Lupilu – gama de produse şi jucării pentru copii;
  • Parkside – gama de unelte şi scule;
  • Silvercrest – gama de electronice, electrocasnice şi diverse alte device-uri.

Dacă conceptul LIDL Home & Living se dovedeşte a fi un succes în Germania, este foarte posibil ca acesta să apară în toate ţările unde LIDL este prezent, inclusiv în România.

Sursa: retaildetail.eu

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Netflix vrea să cumpere studiourile Warner Bros. şi platforma de streaming HBO Max, iar printre propuneri este şi crearea unui pachet comun Netflix + HBO Max pentru abonaţi

Mişcări importante pe piaţa de streaming video globală, studiourile Warner Bros. şi platforma de streaming HBO Max fiind scoase la vânzare de către Warner Bros. Discovery.

30 de gadgets cu preț de până în 300 lei – ep. 13

Printre cele 30 de gadgets de astăzi veți descoperi de la o instațație smart pentru bradul de Crăciun și până la un tester pentru apă cu nota 4.83 / 5 din peste 60 de review-uri.