Evenimentul va avea loc pe 12 aprilie la Crowne Plaza în București – locația este excelentă, garantez. :)
Din comunicatul de presă pe care îl atașez mi-a fost stârnit interesul de două puncte cu care intru în contact cât de cât:
– tactici și soluții reale pentru derularea campaniilor în mediul digital;
– integrarea și rolul rețelor sociale, blogurilor și altor instrumente din zona online în tot mai conturată disciplină a marketingului digital.
Observați cum se învârte și zona de publicitate din dot ro spre marketingul digital – idei de la Digital Marketing Forum, urmează o conferință la care o să acumulez mult material pentru blog și anume Mobile Marketing Conference la care cu siguranță o să particip.
Click pentru comunicatul de presă.
Conferinţa Marketing B2B – Primul eveniment dedicat exclusiv profesioniştilor din segmentul business-to-business
Bucureşti, 25 martie 2011 – Pentru prima oară în organizarea de evenimente adresate comunităţii de afaceri din România, Evensys organizează pe 12 aprilie, în cadrul Hotel Crowne Plaza din Bucureşti, prima conferinţă din România dedicată exclusiv segmentului de marketing business-to-business.
Conferinţa Marketing B2B vine astfel în completarea portofoliului de evenimente adresate profesioniştilor din publicitate, relaţii publice, Internet şi social media si este organizat cu sprijinul partenerilor Bancpost şi Star Storage.Evenimentul Marketing B2B îşi propune să creeze un spaţiu relevant pentru practicieni, să ofere oportunităţi consistente de schimb de idei şi expertiză şi, de asemenea, să dezvolte interacţiunea între jucătorii din această piaţă, atât din partea furnizorilor, cât şi a clienţilor. Panelul vorbitorilor invitati la eveniment acoperă principalele zone de expertiză, fiind prezenţi nume sonore de companii şi profesionişti, lideri de opinie în marketing, comunicare corporativă şi de brand şi marketing online.
Participanţii la conferinţă vor avea ocazia să discute despre strategii de marketing B2B cu: Aneta Bogdan (Brandient), Bogdan Naumovici (23 Communication Ideas), Kyriakos Xydis (Bancpost), Silvius Neagu (Star Storage), Florina Pinzaru (GDF SUEZ Energy Romania), Iulian Mangalagiu (Ceramica SA), Norbert Simionescu (Google), Adrian Stănescu (Think Digital), Radu Ionescu (Kinecto), Andrei Georgescu (White Image), Ciprian Gavriliu (PlayTheBalls), Andrei Roşca (Spada).În cadrul conferinţei de o zi, vor fi analizate strategiile adaptate la realităţile mediului de business din perspectiva marketingului B2B. Astfel, cele 4 sesiuni ale conferinţei vor oferiparticipanţilor analize utile de business cu privire la: modalităţile de poziţionare diferenţiată faţă de concurenţă a unui brand, strategii de marketing integrat pentru jucătorii B2B, tactici şi soluţii reale pentru derularea campaniilor în mediul digital sau integrarea şi rolul reţelelor sociale în tot mai conturata disciplină de marketing digital.