Microsoft promite ca Internet Explorer 9 va fi disponibil pe 14 martie

/
/
10 mart. 11
/

Într-o postare pe un blog, pe 9 martie, echipa IE a transmis utilizatorilor că Microsoft va oferi versiunea finală a IE9 spre descărcare pe 14 martie la ora 21 (Pacific Time). Microsoft va susține și o petrecere de lansare la care promite de asemenea că va mai oferi și alte surprize.

Această versiune ar trebui să fie mult mai rapidă și mai stabilă decât versiunile precedente, însă utilizatori care folosesc versiunea de teste spun că apar greutăți la navigarea pe anumite site-uri și chiar blocări temporare pe unele din ele.

O noutate a acestei variante este motorul JavaScript, refăcut, care a fost numit „Chakra”, ce permite grafica hardware-accelerated, suport HTML5 și CSS3 și setări de confidențialitate imbunătățite.

Săptămâna viitoare, după lansare, vă vom prezenta un articol cu toate funcțiile noi ale IE9.

Echipa Gadget.ro
Gadget.ro este un site de știri și recenzii tech cu o vechime de peste 10 ani. În această secțiune apar articole de tip advertorial, unele dintre ele nu sunt redactate de către noi și se menționează clar în corpul materialului dacă este cazul.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.