Software

Acest sfârşit de săptămână ne aduce câteva informaţii despre Netflix, cea mai mare platformă de streaming video din lume.

Compania americană a prezentat recent rezultatele aferente celui de-al doilea trimestru din 2024, deci vorbim despre perioada aprilie – iunie. Conform informaţiilor oficiale, în cele trei luni Netflix a înregistrat un venit operativ de 2.6 miliarde de dolari, în creştere cu 17% vs aceeaşi perioadă de anul trecut.

Acest rezultat a fost obţinut în special prin creşterea bazei de abonaţi cu încă 8.05 milioane, ajungându-se astfel la un total de abonaţi de peste 277 de milioane la nivel global. Un alt factor ce a ajutat la obţinerea acestor cifre pozitive a fost introducerea abonamentului cu reclame în mai multe ţări, unul ce a generat şi mai multe venituri pentru companie (preţ abonament + încasări din publicitate).

Este confirmat deja că acest abonament cu reclame va fi introdus treptat în toate cele peste 190 de ţări unde Netflix este activ, iar în majoritatea dintre acestea noul abonament îl va înlocui pe actualul Basic (acesta va fi retras). Practic într-un viitor foarte apropiat (vorbim de câteva luni cel mai probabil) abonamentul Basic din România va fi închis, iar utilizatorii vor trebui să aleagă între noul abonament cu reclame sau cel standard care este dublu ca preţ.

Noile modificări au ajuns deja în Europa, ţări precum Marea Britanie şi Franţa implementându-le deja. Estimez că cel târziu în toamnă vom face şi noi schimbarea.

Via: wall-street.ro