Network One Distribution vrea să vândă produse ASUS de 10 milioane euro

11/06/2012

NOD sau Network One Distribution reprezintă versiunea rebranduită a Asesoft Distribution. Înțeleg că ocupă poziția de  lider pe piața produselor electro-IT. Au semnat un parteneriat cu ASUS și vânzările targetate sunt de 10 milioane euro. 

Vrem ca produsele ASUS să fie disponibile unui număr cât mai mare de potenţiali utilizatori din România şi urmărim să consolidăm poziţia de lider inclusiv prin parteneriatul cu Network One Distribution. Acesta va acoperi întregul portofoliu de produse ASUS, de la laptopuri şi tablete la networking, monitoare, componente PC şi dispozitive multimedia. Ţintim ca, până la sfârşitul acestui an, să realizăm împreună o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro”, a declarat Ciprian Donciu, Country Manager ASUS România.

Am integrat rapid întregul portofoliu ASUS în parte şi datorită investiţiei de 1,5 milioane de euro pe care NOD a derulat-o anul trecut pentru optimizarea logistică şi operaţională. În acest moment avem disponibile toate gamele de produse ASUS, pe care le putem oferi pe toate canalele de distribuţie” a declarat Răzvan Ziemba, Director General NOD.

Câteva date despre NOD:

– deține 25% din piața de laptopuri la nivel național;

– piața de portabile din România a fost de 250 milioane euro în 2011;

– creșterea în 2012 se așteaptă a fi de 10%;

– NOD furnizează portabile pentru 2.000 de revânzători;

– NOD, eMAG și Flanco fac parte dintr-un grup similar de firme.

Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.