Nu este vorba de HMD Global ci de Nokia ca atare, compania finlandeză nu a reușit să scaleze vânzările de produse din divizia de accesorii inteligente în conformitate cu așteptările interne și vor ieși din piața de consumer.
În 2016, Nokia a achiziționat compania franceză Withings pentru 190 milioane dolari și își făcuse planuri să devină un jucător major în această piață. În țara noastră a ajuns Nokia Activite Steel, 399 lei prin noiembrie și 549 lei în oferta celui mai mare magazin online autohton. Nokia Steel HR este listat în magazinul online al Orange etc.
Într-un comunicat intern ajuns pe The Verge se precizează că divizia de accesorii nu și-a atins scopul, că vor păstra partea de software pentru integrare în tehnologii viitoare și vor ieși complet din piață. Nu vom avea o continuare pentru accesoriile de fitness cu brandul Nokia.
Am văzut că Withings prin simplitatea designului își câștigaseră fani și în România, dar startup-ul francez eșuează când ajunge în oferta unui conglomerat ce nu are un plan concret pe piața de smartwatch.