Nokia renunță la divizia de accesorii inteligente

/
/
21 feb. 18
/

Nu este vorba de HMD Global ci de Nokia ca atare, compania finlandeză nu a reușit să scaleze vânzările de produse din divizia de accesorii inteligente în conformitate cu așteptările interne și vor ieși din piața de consumer. 

În 2016, Nokia a achiziționat compania franceză Withings pentru 190 milioane dolari și își făcuse planuri să devină un jucător major în această piață. În țara noastră a ajuns Nokia Activite Steel, 399 lei prin noiembrie și 549 lei în oferta celui mai mare magazin online autohton. Nokia Steel HR este listat în magazinul online al Orange etc.

Într-un comunicat intern ajuns pe The Verge se precizează că divizia de accesorii nu și-a atins scopul, că vor păstra partea de software pentru integrare în tehnologii viitoare și vor ieși complet din piață. Nu vom avea o continuare pentru accesoriile de fitness cu brandul Nokia.

Am văzut că Withings prin simplitatea designului își câștigaseră fani și în România, dar startup-ul francez eșuează când ajunge în oferta unui conglomerat ce nu are un plan concret pe piața de smartwatch.

Sursa: TheVerge.com
Cuvinte cheie: nokia, Nokia Steel HR
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Smartwatch Garmin Venu 4 – review (Un ceas echilibrat, dar care putea fi mai bine poziționat ca preț)

Primul meu contact mai serios cu un produs Garmin s-a petrecut atunci când am testat amănunțit Venu X1, un smartwatch care atrage prin ecranul rectangular mare, de 2 inch, dar și prin cât de subțire este. Astăzi revin către voi cu un nou review pentru un ceas Garmin din seria Venu, fiind vorba mai exact…

Cine este Stăpânul Inelelor? Oura dă în judecată Samsung şi alte 3 branduri pentru brevete legate de inele inteligente

Oura este o companie finlandeză înfiinţată în 2013 de către Petteri Lahtela, Kari Kivela şi Markku Koskela, a cărui principal produs este inelul inteligent Oura Ring. Compania este un fel de pionier în dezvoltarea acestui segment, modelele sale de inele fiind o inovaţie constantă recunoscută la nivel global (în 2020 inelul a fost inclus în…

Garmin Bounce 2 sau cum arată un smartwatch dedicat celor mici (conectivitate LTE, urmărire a locației în timp real, afișaj luminos și colorat etc)

Garmin a lansat un smartwatch dedicat celor mic. Se numește Garmin Bounce 2, iar toate specificațiile le descoperiți în rândurile următoare.