Butonul care te ajuta până acum să arăți prietenilor tăi de pe facebook că pur și simplu ai observat ceva ce ți-a plăcut, a “inghițit” ceea ce până acum era folosit doar de butonul Share. Astfel, daca te uiti la un clip cu 2 cateluși care se joacă și îți place, apeși “Like” și acesta apare instant pe pagina de noutăți a Facebook (News Feed), vrei sau nu vrei, împreună cu un rezumat al articolului sau paginii vizate.
Pe de altă parte, dacă vrei să le arăți prietenilor tăi ce catastrofă s-a întâmplat în Australia, poți să spui de asemenea că iți place și să folosești Like?
Cele 2 concepte, like si share, nu inseamnă aceelași lucru, insă Facebook are de câștigat, căci mențiunile pentru articole sunt mai mari in pagina de noutăți, ceea ce inseamnă trafic mai mare, ceea ce inseamnă mai mulți bani pentru Facebook.
Până în august 2010, 350.000 de site-uri foloseau butonul Like, însă până acum numărul acestora este probabil cu mult mai mare.