Am primit un comunicat din partea Xiaomi România ce-l consider de interes și pentru voi. Sunt câteva noutăți pe partea de garanție și service.
1. Garanție extinsă cu 3 luni;
Smartphone-urile ce urmau să aibă garanția expirată între 15 martie 2020 și 15 aprilie 2020 primesc o prelungire a garanției cu 3 luni, în mod gratuit (se specifică, prelungire unică :)). Această garanție suplimentară expirată automat la 15 iulie 2020 (respectiv la 3 luni după expirarea perioadei de garanție legală inițială).
2. Strategie de tip Door2Door în ce privește service-ul;
Sunt mai multe etape în acest proces:
a. Este chemat un curier prin intermediul site-ului ESD (service-ul autorizat pentru Xiaomi în România);
b. Produsele sunt preluate, dezinfectate UV și cu alcool la sosire și înainte de împachetarea în colet;
c. Produsele reparate ajung înapoi la posesor.
Asta cu dezinfectatul prin UV mi se pare nouă, până acum știam că echipamentele medicale primesc un astfel de tratament (și era totul la nivel de test, anumite reglementări în acest sens urmând a fi oferite de către OMS (Organizația Mondială a Sănătății). Presupun că este un pas suplimentar în a avea un produs fără microbi, pe lângă dezinfectarea cu alcool.
ESD este unul dintre cele mai apreciate service-uri din România. În urmă cu ceva timp am fost în unul dintre unitățile lor de service, iar impresiile formate le găsiți pe aici.