Mă refer la zona de muzică. În ultima perioadă în România nu au mai apărut “vedete” – cu priză la public, aderenţă în topuri, bla, bla de astea.
         Scoatem din calcul pleiada de DJ care rezistă doar “ în timpul” unui sezon cu o “megalansare” a unui hit bazat pe ritm.
          Existau nişte emisuni de gen. Megastar( de la Prima Tv) se chinuia să lanseze pe cineva. Problema este că nici măcar nu aveau audienţa necesară subzistenţei lor. Eu îmi aduc aminte pe un băieţas lansat de ei( îmi scapă numele lui, este moldovean şi cântă o melodie cu Maria Marinescu).
          În urmă cu ceva timp, Protv avea nişte showuri care se terminaseră cu apariţia POPS, BLISS, COCKTAIL( toate dispărute din peisaj).
          Televiziunea, casele de discuri sunt anemice în domeniu. Internetul furnizează, aproape, instantaneu orice piesă şi de aici se pierd multe fonduri. Pe de altă parte generaţia messenger sau twitter( cum vrei să îi spui) are gusturi muzicale care nu sunt acoperite în ţara noastră.
         Pe lângă toate astea remarc că mai toate trupele româneşti folosesc în versurile lor – limba engleză. Au “epuizat” limbajul autohton, de fapt nu mai este cool. Încearcă marea cu degetul după succesul O-zone, Morandi, Trăistariu, Akcent.
         Până la urmă mare pierdere nu este.
        Dimpotrivă!

Categorii: arhiva
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.