OLX îşi schimbă radical identitatea vizuală cu un rebranding ce a costat 1 milion de dolari

15/04/2020

OLX, cea mai mare platformă de anunţuri de pe piaţa locală şi-a prezentat astăzi noua identitate vizuală. Vorbim de o schimbare radicală, un brand complet nou, practic cel mai mare upgrade al platformei din ultimii 11 ani.

Reprezentanţii companiei au declarat că întreg procesul a fost început în 2018, iar costurile acestei schimbări de imagine au ajuns la 1 milion de dolari. Îmbunătăţirile sunt prezente peste tot la nivel de interfaţă (chat, posting, browsing, social experience etc.) atât pe web, cât şi în aplicaţie.

 „Un pas strategic important în acest proces a fost acela de a ne concentra eforturile şi atenţia către aplicaţia OLX, un upgrade substanţial fiind adus cu precădere acestui mediu.”, a declarat Paul Neagoe, Head of OLX România.

Proiectul de rebranding a fost realizat în colaborare cu agenţia internaţională DesignStudio şi este implementat în toate ţările în care grupul OLX este prezent.

Cum vi se pare noul OLX.ro ? Personal îmi place, pare mai aerisit, însă în acelaşi timp mai apropiat de utilizator. Eu zic că au făcut o treabă bună.

httpvh://youtu.be/r6ZNlklG2ZU

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.