Anul 2017 a fost unul de excepţie pentru OnePlus, chiar dacă în direcţia lor au fost lansate multe acuzaţii legate de creşterea preţurilor de comercializare pentru aşa numitele “flagship killere”. Producătorul chinez a publicat un raport de activitate pentru 2017, iar cifrele sunt plăcut surprinzătoare:
- Venituri de 1.4 miliarde de dolari, +55% comparativ cu 2016;
- Compania îşi vinde smartphone-urile în peste 32 de ţări şi oferă suport pentru 24 de limbi;
- Comunitatea OnePlus are peste 1.3 milioane de membri din peste 183 de ţări;
- OnePlus are 776 angajaţi în 18 ţări. Aceştia au băut peste 18.000 de ceşti de cafea şi au muncit peste 200.000 de ore;
- Programul Open Beta a fost susţinut de peste 111.000 utilizator care au descoperit peste 1700 de bug-uri;
- Peste 10 milioane de probleme rezolvate de echipa de relaţii cu clienţi;
- Peste 570.000 de fotografii postate pe Instagram cu hashtag-ul #shotononeplus;
- Peste 11 milioane de fani pe reţelele de socializare.
OnePlus are în spate o comunitate frumoasă, iar rezultatele sunt pe măsura aşteptărilor. Sper ca 2018 să fie cel puţin la fel de bun, iar noua generaţie de smartphone-uri să impresioneze.