Când ai o creștere de 388% pe primele trei luni din 2021 față de primul trimestru din 2020, termenul spectaculos nu este neapărat forțat. OnePlus și-a schimbat strategia în 2020 și a lansat o sumă de modele pe lângă vârfurile de gamă, iar rezultatele sunt cele scontate.
Am compilat câteva date de pe formul OnePlus:
- creștere a vânzărilor de 388%, iar veniturile au înregistrat un avans de 286%;
- seria OnePlus 9 este responsabilă pentru 65% din venituri;
- OnePlus 9 Pro a fost cel mai bine vândut smartphone în ziua lansării în shop-urile Amazon Franța și Amazon Spania;
- OnePlus Nord a fost cel mai bine vândut smartphone mid-range din Finlanda în ultimele trei luni din 2020 (a fost și cel mai popular smartphone 5G pe categoria 250 – 400 dolari în Danemarca);
- Europa de Nord este cea mai bună regiune ca vânzări pentru compania chineză – 30% din venituri;
- Luate individual în top 3 se află: Marea Britanie, Germania și Finlanda;
- 3 milioane de utilizatori în Europa din cei 10 milioane la nivel global.
Este clar că grupul BBK este în ofensivă. OPPO, vivo, Realme și OnePlus au pus tunurile pe bătrânul continent. Mi se pare de bun augur că sunt în creștere prin Europa Nordică, țări ce au venituri mai ridicate și există deschidere spre smartphone-uri cu preț mai mare, iar iPhone conduce în opțiuni.