Nu trece nicio zi fără să revenim la OnePlus (ieri discutam despre declarațiile optimiste ale CEO-ului privind parcursul din 2017), iar astăzi revenim cu o veste mai puțin bună, chiar la polul opus.
Pe forumul OnePlus a apărut un chestionar. 174 de persoane au răspuns că au avut de-a face cu tranzacții frauduluoase după ce au făcut o achiziție pe site-ul OnePlus. Un client a specifica că după ce a cumpărat un OP5T s-a trezit cu o notificare de la bancă pentru o achiziție la Walmart în valoare de 790 dolari.
OnePlus a declarat că folosește diferite metode de protecție a datelor. Totuși, o analiză făcută de către o companie de securitate denumită Fidus relevă puncte mai slabe, unde un cod malicios ar fi putut să copieze datele înainte de a fi criptate.
Pentru moment, OnePlus a închis posibilitatea de a plăti cu cardul și menține doar plățile prin intermediul PayPal. Ei ar fi și în căutare de soluții alternative cu grad de securitate mai mare.
Am cumpărat o pereche de căști și am plătit cu cardul, m-am uitat de curiozitate prin cont și nu am avut nicio problemă pentru moment. Este o situație foarte ciudată și deloc de bun augur. Îi lovește chiar când erau pe val.