Diverse

În 2022 Oppo şi UEFA anunţau încheierea unui parteneriat global valabil pentru o perioadă de 2 ani. Oppo devenea astfel sponsor oficial a mai multor competiţii organizate de UEFA, printre acestea regăsindu-se UEFA Champions League, Supercupa UEFA, finala UEFA Futsal Champions League şi finala UEFA Youth League.

Compania chineză a anunţat în acest sfârşit de săptămână că acest parteneriat cu UEFA a fost prelungit pentru încă trei sezoane (2024 – 2025, 2025 – 2026 şi 2026 – 2027).

OPPO va continua astfel să valorifice tehnologiile sale de ultimă generație pe segmentul smartphone-urilor, căștilor și ceasurilor inteligente pentru a aduce fanii mai aproape de meciurile de fotbal și pentru a oferi experiențe de vizionare excelente în colaborare cu UEFA.

Billy Zhang, Președintele Diviziei de Marketing, Vânzări și Servicii în străinătate al OPPO, a declarat: „Colaborarea noastră cu UEFA din ultimii doi ani a evidențiat valorile comune pe care le împărtășim în ceea ce privește conectarea și inspirarea fanilor din toate generațiile. Așteptăm cu nerăbdare să continuăm să ne consolidăm parteneriatul în următorii trei ani, aducând fanii mai aproape de meciuri prin inovațiile OPPO în tehnologiile AI și de fotografiere și alocând mai multe resurse pentru a ajuta tinerii jucători și întreaga comunitate globală de fotbal să experimenteze magia acestui sport.”

În sezoanele următoare, OPPO își va extinde angajamentul față de fotbal la nivel global prin lansarea unor programe de dezvoltare a fotbalului pentru tineret în întreaga lume, inclusiv în Spania, Mexic, Egipt și China. Prin aceste inițiative, OPPO și UEFA vor oferi resurse și sprijin tinerilor fotbaliști și cluburilor de fotbal comunitare, inspirându-i să-și urmeze visurile legate de fotbal.