Tot mai mulți producători de telefoane mobile din China își fac loc în top 10 vânzări la nivel global. Dacă până acum eram obișnuiți ca cei de la Huawei, Lenovo sau Xiaomi să fie acolo, iată că la început de 2016 Oppo raportează vânzări de 50 de milioane de smartphone-uri vândute anul trecut.
Această cifră îi așează direct pe locul 8, imediat în spatele celor de la LG, care în 2015 au vândut 59.7 milioane de telefoane mobile. Chiar și așa, producătorul sud-coreean nu a reușit să obțină profit din divizia de mobile.
Revin la Oppo și precizez că aceștia au atins o cotă de piață la nivel mondial de 3.8 procente, iar creșterea față de anul 2014 în materie de vânzări a fost de 67%. Un rezultat mai mult decât satisfăcător.
Chiar și așa, Oppo vrea să atace mai tare piața din India, care va deveni se pare principalul punct de desfacere. Aici, compania chineză dorește o creștere de 300% în 2016 față de anul ce tocmai s-a încheiat.
Cum au reușit să-și convingă clienții cei de la Oppo, pentru mine, rămâne un mister. Nu pentru că nu ar fabrica telefoane de calitate, l-am văzut la lucru pe Find 7a, ci din cauza politicii de prețuri pe care o practică. Poate Color OS, custom ROM-ul bazat pe Android, îi atrage pe mulți. Nu știu, dar mi-ar plăcea ca în 2016 să avem ocazia de a testa mai multe smartphone-uri Oppo spre a vedea cum reușesc să prindă atât de bine.