Coletele eMAG mi-au fost livrate de cele mai multe ori de către Fan Curier, DPD sau Cargus. eMAG s-a gândit că o anumită categorie de clienți nu este acoperită și a lansat un proiect pilot cu Poșta Română, în două oficii poștale din Buzău și Târgoviște.
Ce categorie de clienți dorește eMAG să deservească cu ajutorul Poștei Române?
“Clienții eMAG, experiența lor de cumpărare, sunt repere esențiale pentru orice initiațiva a noastră de progres și evoluție. Pornind de la feedback-urile lor, am creat posibilitatea ca, pentru clienții cărora programul încarcat nu le permite intotdeauna sa opteze pentru livrarea comenzii la domiciliu, sa existe optiunea de ridicare a produselor dintr-un punct fix, accesibil, in drum spre serviciu sau spre casa“, a declarat Iulian Stanciu, Director General eMAG.
Coletele sunt păstrate în sediul Poștei pentru 10 zile, clientul este notificat printr-un mesaj de tip SMS când coletul său este disponibil spre ridicare. Livrarea coletelor eMAG în cele două sedii se face în cadrul unor ghișee personalizate.
Poșta Română și-a propus să extindă acest proiect-pilot în peste 800 de sedii ale sale. Ar fi un răspuns timid la avansul companiilor de curierat ce și-au antamat piața și au reușit să scoată Poșta Română din zonă de coletărie.