Accesorii inteligente

Ceasurile inteligente sunt gadget-uri apărute relativ recent şi chiar dacă nu au ajuns la maturitate, se pare că vânzările au luat-o deja pe o pantă descendentă. În trimestrul al doilea din 2016 au fost înregistrate cu până la 32% mai puţine livrări de smartwatch-uri comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

În perioada aprilie – iunie 2016 au fost comercializate aproximativ 3.5 milioane de unităţi, iar topul vânzărilor a fost format din Apple, Samsung şi Lenovo:

  • Apple – 1.6 milioane unităţi;
  • Samsung – 0.6 milioane unităţi;
  • Lenovo – 0.3 milioane unităţi;
  • LG – 0.3 milioane unităţi;
  • Garmin – 0.1 milioane unităţi;
  • Altele – 0.6 milioane unităţi.

Dacă facem o analiză pe fiecare producători în parte, scăderea masivă vine din parte Apple care a suferit un minus de 55% al vânzărilor. Ceilalţi producători au fost pe plus, însă ţinând cont de cota de piaţă uriaşă pe care o are Apple în acest segment, scăderea livrărilor realizate de americani au tras în jos întreaga piaţă globală de ceasuri inteligente.

Sperăm ca trendul să se schimbe după ce în toamnă majoritatea producătorilor vor lansa noua generaţie de smartwatch-uri.

smartwatch2

Sursa: businesswire.com