Piaţa ceasurilor inteligente este în cădere liberă, iar în trimestrul al doilea din 2016 a ajuns la -32%

/
/
22 iul. 16
/

Ceasurile inteligente sunt gadget-uri apărute relativ recent şi chiar dacă nu au ajuns la maturitate, se pare că vânzările au luat-o deja pe o pantă descendentă. În trimestrul al doilea din 2016 au fost înregistrate cu până la 32% mai puţine livrări de smartwatch-uri comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

În perioada aprilie – iunie 2016 au fost comercializate aproximativ 3.5 milioane de unităţi, iar topul vânzărilor a fost format din Apple, Samsung şi Lenovo:

  • Apple – 1.6 milioane unităţi;
  • Samsung – 0.6 milioane unităţi;
  • Lenovo – 0.3 milioane unităţi;
  • LG – 0.3 milioane unităţi;
  • Garmin – 0.1 milioane unităţi;
  • Altele – 0.6 milioane unităţi.

Dacă facem o analiză pe fiecare producători în parte, scăderea masivă vine din parte Apple care a suferit un minus de 55% al vânzărilor. Ceilalţi producători au fost pe plus, însă ţinând cont de cota de piaţă uriaşă pe care o are Apple în acest segment, scăderea livrărilor realizate de americani au tras în jos întreaga piaţă globală de ceasuri inteligente.

Sperăm ca trendul să se schimbe după ce în toamnă majoritatea producătorilor vor lansa noua generaţie de smartwatch-uri.

smartwatch2

Sursa: businesswire.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Smartwatch Garmin Venu 4 – review (Un ceas echilibrat, dar care putea fi mai bine poziționat ca preț)

Primul meu contact mai serios cu un produs Garmin s-a petrecut atunci când am testat amănunțit Venu X1, un smartwatch care atrage prin ecranul rectangular mare, de 2 inch, dar și prin cât de subțire este. Astăzi revin către voi cu un nou review pentru un ceas Garmin din seria Venu, fiind vorba mai exact…

Cine este Stăpânul Inelelor? Oura dă în judecată Samsung şi alte 3 branduri pentru brevete legate de inele inteligente

Oura este o companie finlandeză înfiinţată în 2013 de către Petteri Lahtela, Kari Kivela şi Markku Koskela, a cărui principal produs este inelul inteligent Oura Ring. Compania este un fel de pionier în dezvoltarea acestui segment, modelele sale de inele fiind o inovaţie constantă recunoscută la nivel global (în 2020 inelul a fost inclus în…

Garmin Bounce 2 sau cum arată un smartwatch dedicat celor mici (conectivitate LTE, urmărire a locației în timp real, afișaj luminos și colorat etc)

Garmin a lansat un smartwatch dedicat celor mic. Se numește Garmin Bounce 2, iar toate specificațiile le descoperiți în rândurile următoare.