eMAG a trimis un comunicat legat de Black Friday în ediție 2020 ce urmează a se desfășura pe 13 noiembrie.
eMAG și sellerii din MarketPlace au pregătit 4 milioane de produse ce vor avea reduceri de 300 milioane lei. eMAG estimează comenzi de 585 milioane lei, creștere de 17% față de 2019.
1. Stocurile;
- 40.000 de produse IT;
- 220.000 de electrocasnice mici;
- 75.000 de televizoare;
- 130.000 de smartphone-uri;
- 50.000 de sticle de whisky, vin și alte băuturi alcoolice;
- 10 tone de cafea;
- 40.000 de electrocasnice mari;
- 400.000 de articole fashion;
- 200.000 de parfumuri și cosmetice;
- 500.000 de jocuri și jucării;
- 500.000 de produse pentru casă și grădină;
- 100.000 de articole și echipament sportiv;
- 100.000 produse de protecție și echipamente medicale;
- Închiriere de rulote, mașini, servicii taxi și car-sharing
- Abonamente de telefonie
- Servicii medicale
- Cafea de la Starbucks
- Monede și lingouri de aur
- Ceasuri și bijuterii de lux
2. Primele oferte de Black Friday 2020:
Au pus accentul în comunicat pe faptul că au pregătit 10 tone de cafea și echipament medical de protecție.
- teste RT-PCR pentru detecția covid-19 la 199 lei (reducere de aproape 50%);
- peste 200 de mașini și motociclete, cea mai mare reducere este de 34.000 de euro la un BMW 840d XDrive Gran Coupe;
- 18 luni de beneficii prin programul Genius la preț de 12 luni (sub 5.5 lei pe lună);
- cardurile de credit eMAG Raiffeisen Bank solicitate de Black Friday vor fi alimentate cu un bonus de 200 lei;
- până la 40 de rate fără dobândă cu cardul de credit;
3. Investițiile;
Rețeaua easybox a fost triplată față de Black Friday 2019 și acum include 850 de unități. Au investit 4 milioane de euro în servere, servicii de hosting și dezvoltare. Cele trei depozite eMAG însumează 170.000 de mp. Au angajat 1200 de oameni pe segmentul Customer Care, în centre logistice și echipe de tehnologie.
eMAG și-a propus să livreze toate comenzile până pe 27 noiembrie (colaborează în mod special cu Fan Courier și Sameday).
Declarație oficială:
“Anul acesta oamenii vor să investească mai mult în confort și tehnologie, în contextul generat de pandemie, și am construit o oferta diversă cu milioane de produse. Ne pregătim de un an, timp în care am lucrat cu furnizorii și partenerii noștri, firmele de curierat s-au pregătit și ele intens pentru a avea o zi de sărbătoare în care le oferim clienților cele mai mari reduceri din an”, a spus Tudor Manea, director general eMAG.