Campionatul european de fotbal UEFA EURO 2020 a fost amânat anul trecut din cauza pandemiei COVID-19, iar în actuala sa formă urmează a avea loc în vara acestui an în cele 12 ţări partenere (România va organiza 4 meciuri pe Arena Naţională, 3 în grupe şi 1 în optimile de finală).
Reprezentanţii UEFA EURO 2020 au anunţat în urmă cu doar câteva ore că platforma de socializare TikTok va fi sponsor global al acestui mare eveniment de fotbal.
“TikTok va oferi un loc în care fanii fotbalului îşi pot urmări creatorii preferaţi, pot împărtăşi cel mai bun conţinut fotbalistic de pe TikTok şi îşi pot crea propriile momente speciale, captând reacţii şi sărbătoriri în jurul turneului.”, a precizat UEFA în comunicatul de presă.
Ambele entităţi vor lucra împreună pentru “lansarea unei serii de funcţionalităţi, inclusiv efecte ale realităţii augmentate, Hashtag Challenges, videoclipuri live şi sunete”. UEFA va oferi platformei TikTok acces la un conţinut bogat de informaţii din istoria fotbalului european pentru a crea conţinut nou şi captivant pentru utilizatori.
Această colaborare mai include drepturi de sponsorizare a emisiunilor, drepturi care vor oferi celor de la TikTok vizibilitate la programele live cu meciurile UEFA EURO 2020 pe toate canalele europene de televiziune.