Diverse

Companiile din spatele platformelor online de livrare mâncare Glovo, Food Panda şi Takeaway au fost amendate cu 15.000 lei de către Autoritatea pentru protecţia consumatorului (ANPC) în urma plângerilor şi reclamaţiilor semnalate de clienţii nemulţumiţi.

În urma verificărilor făcute, inspectorii ANPC au găsit următoarele nereguli:

  • comenzi neonorate;
  • comenzi livrate incomplet;
  • neutilizarea ingredientelor menţionate pe site;
  • neacordarea discount-urilor afişate pe site;
  • nefuncţionarea sistemului de plată.

Au fost descoperite şi câteva cazuri punctuale în care rucsacul de cărat mâncarea era spălat cu bicarbonat de sodiu, cu şerveţele umede, cu spirt sau chiar acasă, în cada personală a livratorului.

Chiar dacă amenda nu este mare, important este să se tragă un semnal de alarmă că platformele online de livrare mâncare pot oferi servicii îmbunătăţite.

Sursa: startupcafe.ro