POCO a fost promovat mult timp de către Xiaomi ca un brand independent, însă adevărul este că tot timpul utilizatorii l-au asociat cu Xiaomi, astfel că numele POCO by Xiaomi a fost tot timpul cel care a contat mai mult.
Compania chineză şi-a dat seama de acest lucru şi de ceva timp a renunţat în a mai promova separat brandurile Redmi şi POCO. Se pare că noua strategie de marketing este aceea de a dezvolta o identitate comună, toate brandurile urmând a fi găsite doar pe site-urile companiei mamă.
În acest context, reprezentanţii POCO au anunţat că până pe 31 decembrie 2024 toate site-urile oficiale vor fi închise. Absolut toate, inclusiv cel global www.po.co.
Prezentarea şi promovarea de device-uri POCO va continua să fie făcută pe site-urile oficiale Xiaomi, în România acesta fiind www.mi.com/ro. Vânzarea de produse POCO va rămâne neschimbată, aceasta urmând a se realiza prin intermediul partenerilor autorizaţi din toată lumea.
Începând cu 2025 vom găsi astfel pe site-urile oficiale Xiaomi informaţii complete despre toate cele trei branduri din segmentul smartphone-urilor: Xiaomi, Redmi şi POCO.