Diverse

Poşta Română îşi continuă procesul de digitalizare şi anunţă lansarea serviciului de plată self-service. În mai multe unităţi poştale din Bucureşti au fost montate aparate ce permit clienţilor să achite facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, taxe şi impozite, rate la credite şi multe alte servicii furnizate de peste 200 de furnizori din întreaga țară.

Prin intermediul opțiunii self-service, utilizatorii beneficiază de o soluție rapidă și convenabilă, transformând în bine experiența de plată pentru utilități și alte servicii.

„Ne-am angajat să transformăm Poșta Română într-o companie agilă și orientată spre client. Terminalele de plată din oficiile poștale din București reduc semnificativ timpul de așteptare la ghișeu și marchează încă un pas în direcția digitalizării și modernizării Companiei”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale Poșta Română.

Utilizarea terminalelor self-service este extrem de simplă: clienții trebuie doar să scaneze codul de bare de pe factură și să urmeze instrucțiunile de pe ecran. Meniul intuitiv este accesibil chiar și pentru cei fără experiență în tehnologie. În plus, personalul poștal poate asista clienții care au nevoie de ajutor.

Personal sunt curios ce s-a mai întâmplat cu achiziţia celor 3000 de cutii poştale digitale mult mediatizate prin 2022. Personal eu nu prea le-am văzut pe la mine prin oraş, de aceea mă gândesc că nu a fost un proiect de prea mare succes.