Kanal D a intrat pentru prima dată în emisie pe piaţa românească de televiziune la 1 martie 2007 şi iată că astăzi, 1 martie 2025, reprezentanţii postului sărbătoresc majoratul.
Pentru a sărbători cum se cuvine această bornă importantă din istoria sa, Kanal D va beneficia de o identitate vizuală nouă, diferită şi mult mai modernă. Noile ID-uri ale staţiei vor ilustra relaţia naturală dintre Kanal D şi public, surprinzând momente autentice, decupate din viaţă.
Ugur Yesil, CEO-ul Dogan Media a declarat că: „Suntem mândri de ceea ce am realizat în toţi aceşti 18 ani. Viziunea noastră a fost, încă de la început, aceea de a crea o puternică şi reală legătură cu cei din faţa micului ecran, iar asta am făcut-o aducându-le cele mai captivante emisiuni, divertisment de calitate şi experienţe în care oamenii de toate vârstele se regăsesc. Încrederea pe care publicul o are în noi ne face să privim cu speranţă spre viitor. Aniversarea Kanal D este o oportunitate de a mulţumi publicului şi partenerilor noştri, tuturor celor care au fost alături de noi în fiecare etapă a acestei evoluţii extraordinare, cuantificabilă şi în cifrele de audienţă care ne plasează în topul preferinţelor telespectatorilor.”
Dogan Media deţine în România două posturi tv (Kanal D şi Kanal D2) şi un post de radio (Radio Impuls). Posturile de televiziune sunt canale cu licenţă generalistă şi se regăsesc în pachetele de bază ale tuturor operatorilor de cablu din ţară.