Din 2023 Netflix va introduce pe piaţă un nou abonament, unul mai ieftin, dar cu reclame. Pentru că Netflix este cel mai mare serviciu global de streaming video, toată lumea caută să descopere cum va funcţiona viitorul abonament, cât de agresiv va fi acesta în relaţia cu utilizatorii, cât va costa etc.
Dacă într-un articol anterior am aflat că viitorul abonament Netflix cu reclame nu va permite descărcarea de conţinut pentru vizionare offline, acum descoperim din alte surse că profilele pentru copii nu vor avea reclame indiferent de abonamentul folosit.
Când vine vorba despre copii treaba este foarte sensibilă, foarte mulţi susţin că aceştia sunt uşor de manipulat, de influenţat şi că reclamele targetate au caracter exploatativ. Pentru a evita orice risc, Netflix a luat decizia ca juniorii să nu fie afectaţi de reclame.
O decizie similară a fost luată şi în cazul Disney Plus, nici acolo abonamentul ieftin de 7.99 dolari / lună nu va avea reclame în cazul profilurilor Kids.