Profitshare este un sistem de afiliere românesc ce a crescut mult în ultimii 2 ani de zile. În București a avut loc o primă întâlnire a afiliaților și a advertiserilor din sistem.
Discuțiile în prima fază s-au centrat pe Black Friday 2014, au și dat câteva premii în acest sens către afiliații cu rezultate deosebite (cei de pe primele locuri au reușit să înregistreze 1 – 2000 de comenzi și estimez sume în jurul a câteva zeci de mii de lei / sute de milioane în lei vechi). Pregătirea pentru Black Friday în cazul unui afiliat din categoria PRO începe cu 6 – 7 luni înainte de eveniment. Ca să scoți sume de ordinul a zeci de mii de lei trebuie să investești pe măsură, să testezi unelte de conversie, nu mergi la sigur și te poți trezi că te duci într-o direcție greșită.
A fost evident și interesul advertiserilor spre site-uri de conținut, site-uri care să ofere plusvaloare celor care le citesc, iar achiziția să fie făcută în urma recomandărilor, fără a se utiliza unelte mai directe și agresive (reclame în Google și Facebook). eMAG a limitat utilizarea AdSense AdWords și a interzis ad-urile directe din Facebook, și-a dorit să gestioneze aceste unelte fără a avea o concurență artificială din partea afiliaților.
Îți faci site pe o nișă, aduci conținut de calitate și conversiile încep să vină. Mai multe informații pe blogul Profitshare.