Proprietarii brandului UTOK intră pe piaţa electrocasnicelor mici pentru bucătărie

09/11/2014

Compania Skin Media, distribuitorul local al produselor Nikon, televizoarelor Toshiba şi deţinătorul brandului UTOK, doreşte să intre pe piaţa electrocasnicelor mici pentru bucătarie cu 8 branduri diferite. Printre cele mai cunoscute dintre acestea regăsim Oster (blen­dere), Breville (cafetiere şi sandwich makere) sau Marcato Design (maşini pentru realizarea de paste).

Prin intrarea pe acest nou segment, Skin Media doreşte să obţină venituri suplimentare de 4 milioane de euro şi o cotă de 5% din piaţa de profil în următorii doi ani. Această nouă oportunitate a apărut după ce aceştia au anunţat că se retrag din distribuţia de laptopuri Acer şi Toshiba, deoarece această nişă se află într-o continuă scădere în ultima perioadă şi nu mai este profitabilă.

Sursa: ZF.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.