Reprezentanții grupului de companii Telekom România ne-au răspuns la întrebările legate de cartelele preplătite blocate, dar și cu privire la strategia unui concurent ce oferă telefoane mobile pe puncte obținute în urma minutelor primite în rețea.
Mai multe informații spre a vă face o părere legată de context în articolul de aici.
1. Cum încercați să-i filtrați pe cei ce participă la promoție față de clienții ce utilizează minutele și mesajele nelimitate în mod just?
„În urma înregistrării în ultima perioadă a unui trafic nefiresc de voce mobilă, Telekom Romania a implementat o serie de măsuri pentru a asigura accesul la servicii de telefonie mobilă pentru toți clienții săi, la parametri optimi. Printre măsurile implementate se numără identificarea și restricționarea unui număr de cartele preplătite de pe care s-a efectuat zilnic un trafic de voce mobilă extrem de ridicat, în special prin folosirea funcțiilor de apel în așteptare și conferință, care a indicat o utilizare artificială a serviciilor de telefonie mobilă.”
2. Ce părere aveți de o astfel de strategie în care se mizează pe tariful de interconectare plătit de concurent spre a oferi un produs gratuit către clientul tău?
„Grupul de companii Telekom Romania încurajează bunele practici și competiția corectă între operatorii telecom, promovând un comportament etic, responsabil, prin acțiuni comerciale care stimulează competiția reală, bazată pe promovarea beneficiilor și avantajelor competitive oferite de fiecare jucător în parte.”