Aseară am ascultat o dispută de pe Realitatea. Era vorba despre presă şi cum s-a orientat ea în cadrul alegerilor prezidenţiale. Alegerile parlamentare, europarlamentare, locale nu au avut, se pare, o miză aşa ridicată căci nu am avut parte de „lovituri” sub centură de calibrul celor din ultimele patru săptămâni.
Băsescu şi Geoană au avut fonduri de campanie de top. Au ajuns şi în finală. Cifrele vehiculate par de domeniul SF:
Băsescu – PDL – 170 milioane euro;
Geoană – PSD – 70 milioane euro.
Culmea este alta. Geoană are parte de susţinere pe tv destul de puternică deşi, vezi domnule, are un buget cu 100 de milioane euro mai mic decât rivalul său. Trustul Antenelor, Realitatea sunt zone în care i se face o campanie pozitivă.
Băsescu se cantonează drept o nişă – B1Tv, EtnoTv – televiziuni cărora, degrabă, le face candidatul reclamă decât viceversa.
Întrebarea este alta. Este normal ca într-o societate democratică jurnalismul să devină părtinitor politic şi nu echidistant?
Update: Citiţi articolul acesta.
RealitateaTV şi cât de normală este orientarea pro sau contra în politică
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro;
Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc.
Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4.
Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.
Prima Sport şi Digi Sport pierd noi competiţii sportive majore în disputa cu Pro TV (Voyo)
Pro TV continuă să bage adânc mâna în buzunare pentru a cumpăra competiţii sportive majore, totul pentru a creşte gradul de atractivitate a platformei de streaming video Voyo.
Piața de smartphone-uri în T3 2025 – Samsung este lider și pe următoarele poziții sunt Apple, Xiaomi, Transsion și vivo
Omdia a publicat un raport în ce privește livrările de smartphone-uri pe trimestrul recent încheiat - cuprins între 1 iulie 2025 - 30 septembrie 2025.
SAMEDAY a investit peste 80 milioane euro în ultimul an și este pregătit să proceseze peste 1 milion de colete pe zi (de Black Friday 2025 estimează 0.8 milioane colete procesate pentru ziua cea mai aglomerată – 10 noiembrie)
SAMEDAY a organizat un eveniment înainte de Black Friday 2025, unul ce a devenit cumva tradițional.