Nu adorați pur și simplu modul în care se calcă în picioare marile companii? Nici noi. Totuși, fie că ne place, fie că nu, marile companii din domeniul tehnologic petrec destul de mult timp și destule resurse pentru a face anti-reclamă companiilor/produselor cu care concurează. Pentru cei care stăm neutri în acest „război”, aceste episoade sunt pur și simplu hazlii, și nimic mai mult.
În ultimul clip de acest fel, Nokia acuză iPhone 5 de lipsă de culoare, considerând acest lucru un mare defect, în comparație cu Lumia care vine într-o gamă largă de culori.
Să privim clipul:
Într-adevăr, iPhone 5 nu vine în culoarea roz-marțian sau albastru-marin, dar până la urmă e o chestiune de gusturi, nu? Putem să apreciem că generația mai tânără ar tinde spre culori mai vii și cei la vârsta a doua sau a treia ar dori ceva mai conservator. Dar până la urmă, suntem 7 miliarde de oameni, din care 2-3 miliarde cu siguranță nici nu visează la un telefon, deci statisticile stau în aer și categorisirile la fel. Mai mult decât atât, sunt o mulțime de alți factori de luat în considerare, cum ar fi de exemplu cel al banilor: nu toată lumea își permite să își cumpere un telefon doar pentru că îi place verdele crocant sau gri-ul elegant al carcasei. Nu? Sau criteriul huselor: nu ne permitem să scăpăm telefonul pe jos și să rămânem fără el, tocmai de aceea ne cumpărăm și o husă; și atunci ce rost mai are carcasa inițială?Întrebări fără răspunsuri.