Retelistica

Orange a publicat rezultatele financiare înregistrate în perioada 1 iulie – 30 septembrie. Am rămas puțin uimit să descopăr un comunicat neașteptat de lung, cu multe informații compilate.

Am extras ce am considerat a fi mai interesant:

  • venituri de 279 milioane euro, creștere de 4% față de T2 2019 și scădere de 2.8% față de T3 2018 (motivul invocat de operator – cerere mai redusă de echipamente);
  • 10.928.000 clienți pe servicii mobile, fixe și TV – creștere de 0.3% față de aceeași perioadă din anul precedent;
  • Orange Home TV – serviciu TV prin cablu și satelit a ajuns la 532.700 clienți, creștere de 12% față de T3 2018;
  • servicii fixe în bandă largă = internet fix ce deservesc 332.900 clienți, creștere de 28% față de T3 2018;
  • peste 370 de localități cu acces la viteze de peste 500 Mbps, 52% din populația României + acoperire de 97.43% din populația României în 4G și 100% în mediul urban;
  • creștere a consumului de date cu 34% față de aceeași perioadă din 2018 (84% din trafic în 4G).

Declarație oficială:

După un început de an dinamic din punct de vedere fiscal și al reglementărilor pieței de telecom, odată cu încheierea celui de-al treilea trimestru al anului 2019 vedem o reașezare a pieței locale. Totodată, se remarcă două tendințe evidente: o cerere mai moderată pentru echipamente și, în același timp, un apetit mai ridicat pentru servicii digitale. Ca piloni ai unei dezvoltări sustenabile, calitatea rețelei și experiența clienților rămân principalii diferențiatori, care necesită investiții, dar și o permanentă adaptabilitate la contextul de piață. Acestea rămân obiectivele noastre pentru viitor, să aducem beneficiile conectivității mai aproape de ceea ce contează pentru clienții noștri.” a declarat Liudmila Climoc, CEOal Orange România.

Categorii: retelistica
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.