Orange a furnizat informații legate de performanțele financiare atinse în perioada aprilie – iunie 2016. Am selectat câteva din datele oferite în comunicat.
- venituri cumulate în prima jumătate a anului de 475.9 milioane euro, creștere de 4.9% față de primul semestru din 2015;
- venituri de 240.5 milioane euro în al doilea trimestru al anului, creștere de 3.3% față de perioada similară din anul trecut;
- 9.846.000 clienți, 1.6 milioane pe servicii 4G – de 2.8 ori peste numărul de clienți 4G din trimestrul al II-lea din 2015;
- traficul de date mobile 4G a fost de 4 ori mai mare față de aceeași perioadă din 2015;
- rețeaua 4G a Orange acoperă 96.5% din populația urbană și 74% din populația totală a țării;
- Orange TV Go a atins 1.8 milioane descărcări și actualizări;
- peste 305.000 abonați pentru Orange Home TV prin satelit;
- în Cluj-Napoca, Iași și Timișoara au fost lansate oferte convergente fix – mobil (internet prin fibră optică, voce fix, televiziune prin cablu digital).
Declarație oficială:
„Am încheiat prima jumătate a anului cu o performanță comercială și financiară solidă, consolidând poziția de lider a companiei pe piața serviciilor mobile. În al doilea trimestru al anului, clienții au continuat să aleagă oferte de abonament ajustate pe necesitățile lor, împreună cu cea mai bună gamă de smartphone-uri disponibile. Acest lucru confirmă interesul pentru beneficiile ofertelor și încrederea lor în calitatea serviciilor Orange. În contextul unei piețe extrem de competitive pe preț, strategia noastră este să asigurăm cea mai bună experiență prin acoperirea și performanța rețelei, prin diversitatea ofertelor și prin profesionalism și expertiza în servicii de asistență în toate punctele de interacțiune. Clienții noștri vor descoperi promisiunea calității Orange îndeplinită și în noile servicii pe care le vom lansa în perioada următoare.” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
Vodafone a realizat 173.9 milioane euro în aprilie – iunie la 9.1 milioane clienți, iar Orange la 9.8 milioane clienți s-a oprit la 240.5 milioane euro. Asta și pentru că Orange are în portofoliu și cablu TV, iar de curând s-a lansat pe oferte convergente în urma parteneriatului cu Telekom.
Ce este cu adevărat interesant?
9.846.000 clienți la 30 iunie 2016 vs 10.177.000 clienți la 30 decembrie 2015. Diferență de 331.000 de clienți, Orange intră sub pragul a 10 milioane clienți după o bună perioadă de timp.
La sfârșitul lui 2014, Orange avea 10.531.000 clienți. Dacă trendul descrescător se păstrează în ritmul din ultima perioadă s-ar putea ca la un moment dat, diferența dintre Vodafone și Orange să nu mai fie chiar așa de mare.