Vodafone a oferit detalii legate de rezultatele financiare obținute în perioada 1 iulie – 30 septembrie 2016. Este al doilea trimestru în anul financiar 2016 – 2017 (anul financiar al Vodafone se desfășoară între 1 aprilie 2016 – 31 martie 2017).
Am extras câteva date-cheie din comunicatul de presă:
- 9.368.604 clienți ai serviciilor mobile + servicii de voce + M2M, 8.683.351 clienți pe serviciile mobile;
- ARPU a fost de 6.2 euro;
- veniturile din servicii au atins 179.2 milioane euro;
- consumul de date a crescut cu 102.5% față de aceeași perioadă din 2015;
- abonații serviciilor Vodafone reprezintă 41% din baza de clienți, restul utilizând cartela Vodafone. Cartele preplătite au crescut ca procent cu 0.6%.
Rezultate financiare înregistrate de Vodafone în perioada 1 aprilie – 30 iunie le găsiți aici. Datele Orange pe iulie – septembrie 2016 sunt aici.