În Uniunea Europeană această regulă există deja de ani buni, astfel că pentru noi europenii informaţia din titlul acestui articol nu reprezintă o mare noutate.
Totuşi, la nivel global majoritatea regiunilor beneficiază de o garanţie standard de 1 an, astfel că anunţul celor de la OnePlus va genera un precedent în industrie. Conform CEO-ului Pete Lau, seria de smartphone-uri OnePlus 9 va primi în premieră o garanţie de 2 ani în orice ţară din lume.
Această decizie a fost luată după ce oficialii OnePlus au concluzionat că un utilizator de smartphone premium foloseşte device-ul aproximativ 2 ani înainte de a-l schimba, astfel că păstrând acest ciclu constant respectivul utilizator poate sta liniştit în cazul unei defecţiuni hardware sau software.
OnePlus devine astfel unul dintre puţinii producători de telefoane inteligente cu un pachet complet de servicii post-vânzare:
- 2 ani garanţie globală;
- 2 ani update-uri majore de software;
- 3 ani update-uri de securitate.
Seria OnePlus 9 va fi lansată pe 23 martie şi se anunţă a fi una cel puţin interesantă.