Scris de Grider

Fiind o experienţă personală nu voi sta să o explic în termeni doftoriceşti , ci în simplul limbaj de zi cu zi : Am fost azi cu bunicul să luăm câteceva din Penny Mall şi să-mi schimb cele 2 butelii galben. Am încercat (normal) mai întâi în comuna mea , unde sunt 2 staţii fără însă vreun noroc. Am mers apoi la cel mai apropriat oraş , unde am cutreierat câte staţii ne-au putut specifica locuitorii d-acolo. La fel fără vreun noroc. Formez numărul de urgenţă , ce era pe o etichetă ataşată la una din butelii . Eu nevrând să-mi vărs nervii, îl las pe bunicul să negocieze cu ei. După ce l-a sâcâit robotu cu apasă tasta cutărescu a reuşit în sfârşit să ia legătura cu un operator . Am rămas mască când am auzit bunicul cum începe să-l blesteme si suduie pe săracu operator cu toate că el sincer nu a greşit cu nimic . Începe operatoru totuşi să se apere zicând că sunt firmă serioasă bla bla bla , bla bla bla . Foarte serioasă încât ne dă un număr mobil ce ar reprezenta pe reprezentatul din judeţul nostru. Elementul surpriză : Telefonul era stins (” Abonatul Vodafone nu poate fi contactat, reveniţi mai târziu ”) la 2 după-amiaza. Foarte serioasă firma Petrom .

Categorii: arhiva
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.