eMAG încearcă să îşi fidelizeze clienţii prin tot felul de servicii, iar acest lucru este îmbucurător şi util pentru majoritatea dintre ei. Din păcate nu toată lumea foloseşte partea bună a serviciilor, unii căutând breşe pentru a încerca înşelăciuni, mai mici sau mai mari.
Poliţia Capitalei a anunţat că a reţinut un tânăr de 21 de ani care în perioada 28 octombrie – 09 noiembrie 2022 a comandat haine şi telefoane de pe eMAG, produse pe care ulterior le-a dat retur la easybox. Tânărul a folosit mai multe conturi fictive şi identităţi false, iar de fiecare dată la retur a pus cutii goale sau cutii cu alte obiecte în ele decât cele comandate (în unele cazuri doar a deschis şi închis uşa de la easybox).
Acesta s-a folosit de serviciul „Banii înapoi în 30 de minute”, cel care în cazul easybox îţi returnează banii în câteva minute după ce ai închis uşa locker-ului. Prejudiciul total adus eMAG este de peste 25.000 lei.
În prezent tânărul este reţinut sub aspectul săvârșirii infracțiunii de înșelăciune în formă continuată (7 acte materiale).