Serviciul „Banii înapoi în 30 de minute” a adus o pagubă de peste 25.000 lei celor de la eMAG, asta după ce un tânăr a dat retur cutii goale sau cu alte obiecte în ele

04/03/2023

eMAG încearcă să îşi fidelizeze clienţii prin tot felul de servicii, iar acest lucru este îmbucurător şi util pentru majoritatea dintre ei. Din păcate nu toată lumea foloseşte partea bună a serviciilor, unii căutând breşe pentru a încerca înşelăciuni, mai mici sau mai mari.

Poliţia Capitalei a anunţat că a reţinut un tânăr de 21 de ani care în perioada 28 octombrie – 09 noiembrie 2022 a comandat haine şi telefoane de pe eMAG, produse pe care ulterior le-a dat retur la easybox. Tânărul a folosit mai multe conturi fictive şi identităţi false, iar de fiecare dată la retur a pus cutii goale sau cutii cu alte obiecte în ele decât cele comandate (în unele cazuri doar a deschis şi închis uşa de la easybox).

Acesta s-a folosit de serviciul „Banii înapoi în 30 de minute”, cel care în cazul easybox îţi returnează banii în câteva minute după ce ai închis uşa locker-ului. Prejudiciul total adus eMAG este de peste 25.000 lei.

În prezent tânărul este reţinut sub aspectul săvârșirii infracțiunii de înșelăciune în formă continuată (7 acte materiale).

Sursa: gandul.ro
Categorii
Tag-uri
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.