Diverse

În afara Chinei prea puţini oameni au auzit de sărbătoarea denumită Singles Day. Aceasta este un fel de anti-Valentine’s Day, adică este o zi dedicată persoanelor singure, celibatarilor. Această sărbătoare a luat avânt în rândul tinerilor la începutul anilor 90’ şi se sărbătoreşte prin petreceri şi spectacole tip karaoke.

Această sărbătoare a cunoscut o ascensiune explozivă în 2009 când grupul chinez Alibaba a lansat denumirea de “Double11” ca fiind ziua cu cele mai mari reduceri din an. Dacă la început au participat doar site-urile din grupul Alibaba, succesul inregistrat a convins şi alţi comercianţi de toate tipurile să se implice, ajungându-se anul trecut la vânzări record pentru o perioadă de doar 24 de ore: peste 9.3 miliarde de dolari. Ziua de 11 noiembrie a devenit oficial ziua cu cele mai multe vânzări din an la nivel global, depăşind fără prea mari emoţii deja celebrele Black Friday sau Cyber Mondey.

alibaba-s-single-day-transactions-have-skyrocketed-alibaba-s-single-day_chartbuilder111

Anul acesta Singles Day va atinge noi recorduri, deoarece implicaţiile vor mondiale. Datorită unei înţelegeri a marilor retaileri din China cu oficiul poştal chinez, cel din urmă garantează că produsele comandate online cu ocazia Singles Day vor putea fi livrate în peste 220 de ţări din întreaga lume. Acest lucru se traduce prin eforturi logistice extraordinare.

În acest context favorabil, trebuie să ştiţi că pe 11 noiembrie puteţi achiziţiona produse din China (nu doar gadget-uri) cu reduceri considerabile. Unii retaileri (vezi cazul geekbuying.com) au furat deja startul, însă acest lucru nu înseamnă şi avantaje prea mari pentru clienţi. Dacă vreţi să găsiţi ceva chilipiruri, fiţi pe fază în “Double11”. Avem deja o listă scurtă cu diverşi comercianţi online care şi-au anunţat implicarea în Singles Day, iar pe măsură ce găsim mai multe detalii vom updata în articol.

  1. coolicool.com ;
  2. aliexpress.com ;
  3. alibaba.com ;
  4. lightinthebox.com ;