Smartphone

Constatarea accidentelor fără victime s-a mutat în mediul online, de câteva zile. Totul după ce reprezentanţii BCR Asigurări, împreună cu softiştii companiei i-Tom Solutions au pus la punct o aplicaţie gratuită dedicată posesorilor de smarphone-uri. Mai exact, progrămelul “BCR Asigurări VIG” vine în ajutorul celor care au fost implicaţi implicaţi într-un eveniment rutier şi care au un telefon ce funcţionează pe platformă Apple sau Android. Ei pot lua legătura direct cu biroul de daune al companiei de asigurări, pot trimite imagini ale autoturismului avariat şi îşi pot deschide automat un dosar de daune. Operaţiunile necesitau, până acum, deplasarea la unul dintre punctele de lucru ale asiguratorului şi durau chiar şi câteva ore. Şi dacă la începutul lunii soft-ul rula doar pe platformele Apple sau Android iată că, din 14 februarie, orice posesor de conexiune mobilă la internet poate intra în legătura directă cu asiguratorul. Totul la aceasta adresa. “Ne propunem să adaptăm produsele noastre de asigurare ultimelor tehnologii din domeniul IT. Astfel, identificăm pentru clienţii noştrii soluţii care să faciliteze comunicarea, acesul la produsele noastre de asigurare precum şi simplificarea şi urgentarea procesului de soluţionare a daunelor.”, a spus pentru gadget.ro Mihail Tecău, preşedintele BCR Asigurări Vienna Insurance Group.

Pe lângă funcţia de bază, cea prin care se solicită ajutorul biroului de daune, utilizatorii mai pot accesa direct şi dispeceratul unei firme de tractări partenere, pot anunţa un eveniment rutier la numărul unic de urgenţă 112 sau pot să devină asiguraţi ai BCR Asigurări. Aplicaţia nu se adresează însă numai clienţilor companiei ci şi celor care pot fi implicaţi într-un accident cu unul dintre asiguraţii BCR.