Sony Ericsson a anticipat o nouă nişă – telefonul pentru cocalari. Piaţa cu cea mai mare deschidere: România. Până aici totul este o glumă. Însă avem pe piaţă un astfel de terminal, lansat de foarte puţin timp. 

             Un fel de fashion mobile inscripţionat Dolce&Gabbana. Acum pe pozele de pe site-urile de profil orice individ cu mai puţine concreţiuni la nivelul superior ar trebui să se afişeze neapărat cu un astfel de mobil – adaugă şi alte icon-uri (orice articol vestimentar pe care apare scris D&G). 

            Haideţi să vedem cu ce se laudă:

diamond shape design – adică stă “bine” în mână;

cameră de 3,2 Megapixeli – poze acceptabile;

display de 2 inch – adică nu e chiar înghesuit;

– bluetooth 2.0, mp3 player, video recording, step counter şi altele.

            Acum vorbind la modul serios. Este un telefon scump cu o nişă redusă. La noi brandul D&G este puternic diluat de chinezările de pe piaţă. 

             

Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.