Sony Ericsson a anticipat o nouă nişă – telefonul pentru cocalari. Piaţa cu cea mai mare deschidere: România. Până aici totul este o glumă. Însă avem pe piaţă un astfel de terminal, lansat de foarte puţin timp.
Un fel de fashion mobile inscripţionat Dolce&Gabbana. Acum pe pozele de pe site-urile de profil orice individ cu mai puţine concreţiuni la nivelul superior ar trebui să se afişeze neapărat cu un astfel de mobil – adaugă şi alte icon-uri (orice articol vestimentar pe care apare scris D&G).
Haideţi să vedem cu ce se laudă:
– diamond shape design – adică stă “bine” în mână;
– cameră de 3,2 Megapixeli – poze acceptabile;
– display de 2 inch – adică nu e chiar înghesuit;
– bluetooth 2.0, mp3 player, video recording, step counter şi altele.
Acum vorbind la modul serios. Este un telefon scump cu o nişă redusă. La noi brandul D&G este puternic diluat de chinezările de pe piaţă.