Sony este lider pe piaţa consolelor, aspect care îi oferă un oarece avantaj concurenţial. Se pare că gigantul japonez face în această perioadă o serie de teste la nivel de preţ, însă fără a transmite vreo informare oficială.
Mai mulţi utilizatori au descoperit că Sony practică aşa numitele preţuri dinamice în PlayStation Store. Acestea diferă de la utilizator la utilizator, de la oră la oră şi tot aşa.
Unul dintre utilizatori a scris pe Reddit că în cazul jocului Red Dead Redemption 2: Ultima Edition, el a primit un preţ promo de 19.99 dolari, în timp ce soţia sa pe contul său a primit preţul promo de 14.99 dolari. Şi totul la un interval de câteva minute.

Momentan nu se cunosc mai multe informaţii, cert este că preţul dinamic (dynamic pricing) nu este chiar o noutate. Acesta este folosit în foarte multe domenii (companii aeriene, de ride sharing, hoteluri, în retail online etc.) şi reprezintă o strategie bazată pe diverşi algoritmi ce ajustează preţurile în mod automat astfel încât să se maximizeze vânzările şi chiar profitul (acum cu implementarea AI lucrurile par şi mai simple din acest punct de vedere).
Cu toate acestea, în industria de jocuri video nu s-a implementat până acum aşa ceva, astfel că ce testează Sony acum poate deveni o premieră (dacă se va implementa pe scară largă).