Spotify începe la rândul său scumpirea abonamentelor, România urmând cel mai probabil din 2024

/
/
23 iul. 23
/

Într-un articol anterior vă spuneam că Google a demarat o campanie de scumpire a abonamentelor YouTube Premium şi YouTube Music, însă această strategie de mărire a preţurilor abonamentelor este aplicată de mai toate platformele de streaming din lume.

În curând Spotify va mări preţul abonamentului premium în Statele Unite ale Americii cu 1 dolar, acesta trecând de la 9.99 dolari / lună în prezent, la 10.99 dolari / lună. Se pare că aceasta este prima scumpire din 2011 încoace.

Din păcate nici România nu va scăpa de aceste modificări de preţ, însă cel mai probabil acestea vor fi implementate în ţara noastră în prima parte a anului viitor.

Iată care sunt abonamentele practicate de Spotify în România în vara lui 2023:

  • Individual – 4.99 euro / lună cu un cont;
  • Duo – 6.49 euro / lună cu două conturi;
  • Familie – 7.99 euro / lună cu până la şase conturi;
  • Student – 2.49 euro / lună cu un cont.

Cei care îşi fac cont pentru prima oară primesc abonamentul gratuit pentru 30 de zile (oricare din cele patru alese).

Sursa: theverge.com
Categorii: Software
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.