Luna trecută Spotify intra pe piaţa din România cu gânduri foarte mari. Lansarea a stârnit curiozitatea şi entuziasmul iubitorilor de muzică din întreaga țară, mai ales că promisiunile erau măreţe:
- peste 35 de milioane de melodii;
- conținut audio la 320 kbit/s ce poate fi accesat de pe smartphone, tabletă, laptop, PC, Chromecast, PlayStation 4 și 3 etc;
- clasamente muzicale de tip global, dar și locale în viitorul apropiat, peste 30.000 de melodii adăugare zilnic.
În doar câteva săptămâni de la anunţarea serviciului în România, acesta a înregistrat câteva cifre interesante:
- românii au ascultat peste 1.9 milioane de ore de muzică, adică peste 80.000 de zile sau 219 ani de audiţie;
- 65% dintre utilizatori sunt bărbaţi şi doar 35% femei;
- vârsta medie a utilizatorului Spotify în România este de 23 de ani;
- cele mai active oraşe sunt Bucureşti, Cluj-Napoca, Braşov, Iaşi şi Timişoara;
- printre cei mai ascultaţi artişti regăsim nume precum Drake, Post Malone, Carla’s Dreams, Deliric, Paraziţii sau Cheloo.
Aşteptările sunt mari în continuare, iar Spotify pare că nu vrea să dezamăgească.