Statistică eMAG de Black Friday 2022: creștere cu 35% pentru vânzarea în rate, peste 1.8 milioane produse au fost comandate în 10 ore și tigăile s-au vândut în ritm de 21 / secundă

11/11/2022

eMAG a oferit mai multe informații despre sesiunea curentă a Black Friday 2022. Am compilat mai multe date din comunicat.

Interesul crescut și rezultatele de până acum confirmă tendințele anului – oamenii preferă comerțul online pentru că prețurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase. Iar Black Friday rămâne cel mai așteptat moment de shopping din an, pentru care clienții alocă un buget semnificativ pentru lucrurile de care au nevoie. Am văzut anul acesta că oamenii au fost mult mai hotărâți și au știut clar ce au nevoie și au comandat, în medie, peste patru produse”, a spus Tudor Manea, CEO eMAG.

Statistică legată de Black Friday 2022 – primele 10 ore de la start:

🟣 peste 1.8 milioane produse au fost comandate vs 1.6 milioane în același interval de timp din 2021. Peste 0.5 milioane au fost vândute de către parteneri din eMAG Marketplace. Au fost comandate în medie peste 4 produse;

🟣 comenzile înregistrate valorează 521 milioane lei, cu 30 milioane peste ce s-a înregistrat în anul trecut;

🟣 74% dintre comenzile plasate până la 17.00 au fost efectuate cu livrare la easybox, în orașele în care serviciul este disponibil. eMAG și-a propus să livreze 75% din comenzi în primele 5 zile de după Black Friday;

🟣plata cu cardul a ajuns la 62% vs 56% în 2021;

🟣 cea mai mare comandă a fost în valoare de 11815 lei și cuprinde 144 de produse (electrocasnice mici, îngrijire casă, îngrijire personală, cosmetice, băcănie, fashion și sport);

🟣 secunde aur a fost la 7:24.06 cu vânzări de 211.500 lei;

Produsele care s-au vândut cel mai repede:

  • televizorul Horizon de 108 cm s-a vândut în ritmul de 38 unități pe secundă (stoc de 700 bucăți), în doar 18 secunde a fost cu mențiunea stoc epuizat;
  • espressor-ul automat DeLonghi a avut stoc epuizat în 62 de secunde, 9 espressoare pe secundă și cele 600 de bucăți au avut nevoie de 62 de secunde;
  • televizorul LG OLED de 139 cm disponibil în 400 de unități a primit comenzi în ritmul a 3 unități / secundă, 121 secunde în total;
  • tigaie Wok Tefal Simple Cok s-a vândut în ritmul de 21 tigăi pe secundă, 165 de secunde au fost necesare spre a termina stocul fprmat din 3565 unități.

Au trimis și vânzările pe categorii:

🟪 Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 102.000

🟪 TV, audio-video, gaming și cărți: 93.000

🟪 Electrocasnice mici și mari: 138.000

🟪 Telefoane, tablete și gadget-uri: 108.000

🟪 Jucării și articole pentru copii: 311.000

🟪 Fashion și sport: 75.000

🟪 Mobilă și casă: 153.000

🟪 Parfumuri, îngrijire personală și cosmetice: 211.000

🟪 Băuturi, băcănie și petshop: 326.000

🟪 Bricolaj, grădină și auto: 106.000. 

Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.