Diverse

Cumpărăturile online cresc de la an la an, iar cei care vor să intre în horă trebuie să aibă neapărat o aplicaţie de mobil excelent optimizată. eMAG, cel mai mare retailer online din România, a anunţat că 2017 a fost primul an în care tradiţionalul desktop a fost depăşit de device-urile mobile la numărul de comenzi plasate.

Astfel 51% dintre comenzile din 2017 au fost plasate de pe smartphone-uri şi tablete, în timp ce restul de 49% de pe PC. Dacă ne referim la numărul de vizite pe site, distanţa este şi mai mare: 64% din vizite vin de pe platformele mobile, în timp ce 36% provin de pe PC-uri. 2017 a fost şi primul an în care traficul provenit de pe dispozitivele mobile a trecut lunar pragul de 60%.

O unealtă de creştere importantă a retailerului online este aplicaţia eMAG pentru iOS şi Android, o aplicaţie care are un rating de 4.7 din 5, reprezentând media celor 100.000 de review-uri primite de la utilizatori.

Referit la categoriile de vârstă, cei mai mulți utilizatori care au folosit dispozitive mobile pentru a se informa și pentru a face cumpărături au mai puțin de 40 de ani. 43% dintre aceștia au vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani, urmați de cei care au vârsta cuprinsă între 35 și 44 de ani (30%). Cele mai multe comenzi plasate de pe dispozitivele mobile au fost livrate în: București,  Constanța, Cluj, Timiș, Iași, Prahova, Ilfov, Brașov, Argeș şi Dolj.

Tendinţele sunt clare: “PC-ul de buzunar” reprezintă viitorul cumpărăturilor online.