În toamna anului trecut aflam că 2Performant, cel mai mare jucător din piaţa de marketing afiliat ţara noastră, achiziţionează Profitshare România şi Bulgaria pentru suma de 4.3 milioane lei.
Valoarea tranzacţiei era împărţită astfel:
- 55% din sumă ar fi trebuit achitată cash de către 2Performant;
- 45% din sumă ar fi trebuit achitată sub formă de acţiuni prin intermediul unei majorări de capital social.
Deşi până de curând lucrurile au evoluat absolut normal, ceva s-a întâmplat în ultimele săptămâni, astfel că 2Performant a confirmat la Bursă că NU mai cumpără Profitshare România şi Bulgaria din cauza unor “circumstanţe noi care au influențat în mod semnificativ premisele economice ale tranzacției”.
Vă las mai jos întreg comunicatul transmis la Bursa de Valori Bucureşti:
„Consiliul de Administrație al 2Performant Network S.A. (denumită în continuare „Compania”) informează investitorii publicul interesat că, în etapa de finalizare a tranzacției pentru achiziția de către Companie a activității Profitshare potrivit contractului de transfer de activitate semnat la dată de 6 mai 2025 cu Conversion Marketing S.R.L., Conversion Marketing E.O.O.D. și Dante Internațional S.A. („Contractul”) și aprobat de adunarea generală extraordinară a Companiei din dată de 10.06.2025, au intervenit anumite circumstanțe noi care au influențat în mod semnificativ premisele economice ale tranzacției. Astfel, nu s-au mai întrunit condițiile pentru finalizarea tranzacției în termenii inițiali din Contract. Având în vedere că nici condițiile suspensive din Contract pentru finalizarea achiziției nu s-au îndeplinit pe deplin, Contractul a încetat în mod automat în dată de 6 august 2025 potrivit prevederilor sale. Consiliul de Administrație rămâne concentrat pe direcțiile de creștere pe care le consideră că ar avea cel mai mare potențial pentru Companie. Pe 25 august 2025, odată cu publicarea raportului financiar pentru primele 6 luni ale anului, Compania va prezența proiectele către care va redirecționa atenția și resursele.”
Profitshare a fost lansata în 2012 şi are în prezent un portofoliu de 250 de programe de afiliere (inclusiv grupul eMAG), în România şi Bulgaria.
Sursa: economedia.ro